0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آزمون بین المللی مایکروسافت

عصر شبکه به عنوان برگزارکننده‌ی تمامی آزمون‌های بین‌المللی مایکروسافت در ایران فعالیت می‌کند. ما به شما تضمین می‌دهیم که در صورت شرکت در آزمون‌های بین‌المللی مایکروسافت در ایران، با قبولی ۱۰۰٪ مواجه خواهید شد. همچنین پس از اتمام آزمون، امکان دانلود مدارک مایکروسافت و دریافت پروفایل خود را از سایت مدارک مایکروسافت خواهید داشت. از این پس، ما در خدمت شما هستیم تا در این مسیر به شما کمک کنیم.

مایکروسافت آژور چیست؟

برای فهم بهتر مفهوم مایکروسافت آژور، باید بدانیم که امروزه شرکت‌ها برای ارائه‌ی خدمات خود نیازمند تجهیزات سخت‌افزاری هستند که نگهداری و مدیریت آن‌ها هزینه‌های قابل توجهی دارد.

به همین دلیل، شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، زیرساخت‌های دیتاسنتری بزرگی را فراهم کرده‌اند که امکان استفاده از خدمات ابری (Cloud) را به سایر شرکت‌ها می‌دهند. در واقع، آژور یکی از این سرویس‌های ابری است که تحت نام تجاری Microsoft Azure شناخته می‌شود.

سطوح مختلف مدارک Microsoft Azure

حال که با مفهوم کلی آژور آشنا شدیم، به بررسی سطوح مختلف مدارک Microsoft Azure می‌پردازیم. امتحان آژور بر اساس سطح دانش به سه دستهٔ Fundamentals ،Associate و Expert تقسیم‌بندی می‌شوند. مدارک مایکروسافت یکی از معتبرترین مدارک IT در جهان است و می‌توانید امتیازات لازم را جهت اخذ ویزای استرالیا و کانادا کسب نمایید.

Microsoft Azure Fundamentals

این مدرک برای افرادی مناسب است که تازه وارد دنیای ابری مایکروسافت شده‌اند و می‌خواهند دانش بنیادی خود را در مورد خدمات ابری و نحوه ارائه‌ی آن‌ها با Azure اثبات کنند.

Microsoft Certified: Azure Administrator Associate

این مدرک برای افرادی مناسب است که توانایی پیاده‌سازی، مدیریت و نظارت بر محیط Microsoft Azure را دارند. مسئولیت این نقش شامل پیاده‌سازی، مدیریت و نظارت بر هویت، حاکمیت، ذخیره‌سازی، محاسبه و شبکه‌های مجازی در فضای ابری است.

Microsoft Certified: Azure Solutions Architect Expert

این مدرک برای افرادی مناسب است که تخصص در زمینه طراحی و اجرای راه حل‌هایی که بر روی Microsoft Azure اجرا می‌شوند، دارند. مسئولیت‌های این نقش شامل مشاوره به ذی‌نفعان و تبدیل الزامات تجاری به راه حل‌های ابری است.

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید