0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آموزش کاربردی (Practical)

دوره های کاربردی

دوره های کاربردی

دوره های مهندسی شبکه یکی از گرایش های تخصصی در رشته کامپیوتر می باشد و تمامی سازمان ها و شرکت ها، کامپیوتر ها و تجهیزاتشان را از طریق شبکه به هم متصل می نمایند.

برای ایجاد و نگهداری یک شبکه طبعا نیازمند به متخصص شبکه هستیم و هر سازمان برای نظارت بر عملکرد صحیح خود یک یا چند متخصص شبکه در این حوزه را استخدام می نماید.

دانش پذیرانی که در دوره های آموزشی شبکه شرکت می نمایند توانایی لازم در طراحی، پیاده سازی و مدیریت شبکه های کامپیوتری را بدست خواهند آورد.

دوره های مهندسی شبکه دارای شاخه های مختلفی می باشد که فراگیران برای کسب دانش و مهارت نیازمند شرکت در این دوره ها می باشند.

ابتدایی ترین دوره برای ورود به دنیای شبکه دوره Network+ می باشد که دانش پذیران با مفاهیم ابتدایی و پایه ای شبکه آشنا خواهند شد و پس از گذراندن این دوره می توانند وارد شاخه های سیسکو، مایکروسافت، لینوکس و میکروتیک شوند.

از آنجایی که شرکت ها و سازمان ها به دنبال مهندسان جوان و حرفه ای در این حوزه می باشند، موسسه عصر رایان شبکه با بیش از دو دهه سابقه در این حوزه و با داشتن اساتید متخصص و حرفه ای، دوره های کاربردی از جمله دوره های مجازی سازی (VMware) و دوره های ارتباطات ماهواره ای (VSAT) و دوره های امنیت را برگزار می نماید.

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید