نام اساتید :
محسن ارژنگ
حمیدرضا عظیمی
مدت دوره :
۴۰ ساعت
تجهیزات:
لپ تاپ یا PC
پیشنیاز :
آشنایی اینترنت و کامپیوتر
چرا بازاریابی اینترنتی و دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما لازم است ؟
خیلی ساده است ! چون با هزینه کم، مشتریان هدفمند را برای شما می آورد !
چون با حضور در صدر نتایج گوگل فروشمان افزایش می یابد !
چون با ارسال ایمیل به مشتریان بالقوه فروشمان افزایش می یابد !
چون با حضور موثر در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام فروشمان افزایش می یابد !
چون با راه اندازی یک اپلیکیشن موبایل فروشمان افزایش می یابد !
چون شما پس از این دوره، یا با اینترنت کسب و کار فعلی خود را توسعه می دهید یا یک کسب و کار جدید را روی اینترنت راه اندازی خواهید کرد !
چه تفاوت هایی داریم !
از تئوری های بدون کاربرد خبری نیست !
کاملاً عملی می آموزید که به صفحه اول گوگل بیایید !
کاملاً علمی می آموزید که چگونه می توانید با اینترنت کسب و کارتان را رونق دهید !
کاملاً عملی استفاده از موبایل را برای کسب و کارتان می آموزید !
کاملاً عملی کسب درآمد دلاری را از سایتهای خارجی شروع می کنید !
یک روش فکر کردن جدید را می آموزید !
سرفصل :
- ارکان اصلی دیجیتال مارکتینگ
- شناخت بازار در اینترنت
- بازاریابی محتوا Content Marketing
- بازاریابی درونگرا
- معرفی ابزارهای عملیاتی برای دیجیتال مارکتینگ
- طراحی زیرساخت های سازمانی جهت اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ/ وظایف سازمانی مختلف
- بازاریابی از طریق موتورهای جستجو SEM
- بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
- تکنیک های موفقیت در بازاریابی از طریق اینستاگرام
- تکنیک های بازاریابی از طریق تلگرام
- تکنیک های بازاریابی از طریق لینکدین
- معرفی ابزارهای آنالیز شبکه های اجتماعی
- بازاریابی چریکی آنلاین
- بررسی نمونه های موفق ایرانی و جهانی در کمپین های دیجیتال مارکتینگ
- تشریح تبلیغات آنلاین
- تکنیک های ایمیل مارکتینگ و خصوصیات آن و نحوه کار با پنل ایمیل مارکتینگ
- تبلیغات گوگل(Google Adwords)
- تجزیه و تحلیل توسط گوگل ( Google Analytics ) – نحوه کار با گوگل آنالیتیکس
- نحوه کار با گوگل وب مستر ( Google Webmaster )
- تشریح تبلیغات کلیکی (Pay Per Click)
- اصول ارتقا وب سایت در موتورهای جستجو SEO
- نقش برندسازی اینترنتی در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی در اینترنت
- ایده پردازی و نقش آن در طراحی استراتژی تبلیغات اینترنتی
- بودجه ریزی عملیاتی در طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ
- نحوه طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ