0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آزمون بین المللی مایکروسافت

آزمون بین المللی مایکروسافت

عصر رایان شبکه برگزار کننده کلیه آزمونهای بین المللی مایکروسافت در ایران و قبولی ۱۰۰% تضمینی در امتحانات بین المللی مایکروسافت در ایران در حضور متقاضی و ارائه پروفایل و امکان پرینت مدرک در سایت مدارک مایکروسافت و دانلود مدارک مایکروسافت بلافاصله پس از اتمام آزمون.

 

مایکروسافت آژور چیست؟

شرکت ها برای ارائه سرویس های خود مجبور هستند تجهیزات سخت افزاری مثل سوئیج و روتر و سرور تهیه کنند، که نگهداری این تجهیزات هزینه و داستان های خودش را دارد.

شرکت های بزرگ تکنولوژی ، مثل مایکروسافت، آمازون و گوگل دیتاسنترهای بزرگی ایجاد کردند تا دیگر شرکت ها برای کاهش هزینه ها از این خدمات استفاده کنند.

مجموع این سرویس ها خدمات ابری Cloud هست و هر کدام معمولا یک نام تجاری دارند که برای مایکروسافت آژور Azure می باشد.

سطوح مختلف مدرک Microsoft Azure کدامند؟

دوره هاي آموزشي شرکت مايکروسافت با گرايش هاي ذکر شده در سطوح مختلفي برگزار خواهد شد که در ادامه به سطوح مختلف اين دوره آموزش اشاره خواهيم کرد:

1 ) مدرک تکنسین آژور شرکت مايکروسافت مدرک Azure Fundamentals مي باشد .
داوطلبان باید دانش بنیادی درباره خدمات ابری و نحوه ارائه آن خدمات با Microsoft Azure داشته باشند. این گواهینامه برای داوطلبانی در نظر گرفته شده است که تازه شروع به کار با راه حل ها و سرویس های مبتنی بر ابر یا تازه های Azure کرده اند.
گواهینامه Azure Fundamentals فرصتی برای اثبات دانش مفاهیم ابری ، خدمات Azure ، حجم کاری Azure ، امنیت و حریم خصوصی در Azure و همچنین قیمت و پشتیبانی Azure است.
امتحانات مورد نیاز: AZ-900

2 ) مدرک مدیریت آژور Associate يکي از مدارک شرکت مايکروسافت مي باشد .
داوطلبان می توانند پس از دریافت گواهینامه Azure Administrator Associate دارای تخصص در زمینه پیاده سازی ، مدیریت و نظارت بر محیط Microsoft Azure سازمان شوند.
مسئولیت این نقش شامل پیاده سازی ، مدیریت و نظارت بر هویت ، حاکمیت ، ذخیره سازی ، محاسبه و شبکه های مجازی در یک فضای ابری ، به علاوه تأمین ، اندازه ، نظارت و تنظیم منابع ، در صورت لزوم است.
یک مدیر Azure اغلب به عنوان بخشی از تیم بزرگتری که به اجرای زیرساخت های ابری یک سازمان اختصاص داده شده است ، فعالیت می کند.
امتحانات مورد نیاز: AZ-104

3 ) گواهینامه مایکروسافت: کارشناس معماری Azure Solutions
نامزدهای دریافت مجوز Azure Solutions Architect Expert باید در زمینه طراحی و اجرای راه حل هایی که بر روی Microsoft Azure اجرا می شوند ، از جمله جنبه هایی از قبیل محاسبه ، شبکه ، ذخیره سازی و امنیت ، دارای تخصص باشند و به عبارتی مهندس آژور Expert بالاترین مدارک شرکت مايکروسافت مي باشد
مسئولیت های این نقش شامل مشاوره به ذی نفعان و تبدیل الزامات تجاری به راه حل های ابری مطمئن ، قابل توسعه و قابل اعتماد است.
یک Azure Solution Architect باید دارای مهارت های سطح متخصص در مدیریت لاجوردی باشد و تجربه توسعه و پیشرفتهای Azure و DevOps را داشته باشد.
امتحانات مورد نیاز: AZ-303 AZ-304

با مدرک آژور می‌توانید به کارمندان و مشتریان خود ثابت کنید درک یکپارچه‌ای از ابزار آژور دارید و به آن‌ها در پیاده‌سازی و حفظ راه‌حل‌های بهینه کمک کنید.

۱۲ نوع مدرک آژور وجود دارد که می‌توانید بر اساس شرایط، بهترین را انتخاب کنید.

برای مثال می‌توانید به دانشمند داده‌ی آژور (Microsoft Certified Azure Data Scientist) تبدیل شوید یا مدرک مهندس هوش مصنوعی آژور (Microsoft Certified Azure AI) را انتخاب کنید.

امتحان آژور بر اساس سطح دانش به سه دسته‌ی Fundamentals ،Associate و Expert تقسیم‌بندی می‌شوند.

مدارک مایکروسافت یکی ازمعتبر ترین مدارک IT در جهان است و میتوانید امتیازات لازم را جهت اخذ ویزای استرالیا و کانادا کسب نمایید.

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید