0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بازار کار DM ویژه فریلنسر ها

فهرست مقاله

بازار کار DM ویژه فریلنسر ها
بازار کار DM ویژه فریلنسر ها

به چه کسی فریلنسر می گویند؟

Freelancer به کسی گفته می شود که آزادکار است. زمان کاری بسته به خود آن شخص است و به عبارتی خود شخص صاحب کار خودش می باشد. دسته ای از این افراد از طریق موسسات به شرکت ها معرفی می شوند و خواهان قرارداد کاری می شوند برای انجام پروژه ها و دسته ای دیگر به صورت کم هزینه تر یا حتی رایگان برای افزایش محبوبیت خود و کارشان بدون عهدنامه پروژه را انجام می دهند. مهم ترین بخش آن این است که شما می توانید با استفاده از توانایی های خود درآمدی مطلوب در عین حال کار کردن با چند کارفرما داشته باشید.

اقتصاد فریلنسرها یا اقتصاد گیگ

قابل بحث ترین موضوع در این حوزه در آمد و طرز تفکر آزادکار ها می باشد. طبق تحقیقات انجام شده گفته می شود که در عین اسایش خیال بدون دغدغه های سازمانی همیشه افراد به فکر این هستند که درآمد این ماه یا پروژه برایشان کافی است یا بازدهی کافی این بار خواهند داشت؟؟! اما با تمام این ها از نظر خودشان بسیار کاری که خودشان مدیریت می کنند بهتر از داشتن یک هد مستر یا رئیس می باشد. این که هر روز در محیطی فعالیت می کنند که انگیزه و روح در آن جریان دارد برایشان جذاب تر می باشد و بیشتر تلاش می کنند تا خود را بالاتر بکشند.

زمانی که یک فریلنسر کسب و کار خود را با دیجیتال مارکتینگ ترکیب می کند یک تحول جدی صورت می گیرد زیرا دو حالت فقط ممکن است اتفاق بی افتد؛ اولی سود شما به صورت چشم گیر افزایش پیدا می کند و ارتباطات متعددی با نقاط مختلف دنیا برقرار می کنید اما حالت دوم عکس این صورت می گیرد که فقط 10 درصد احتمال رخ دادن چنین چیزی وجود دارد. امروزه به دلیل همه گیری اینترنت و تکنولوژی دیجیتال مارکتینگ پیشرفت چشم گیری داشته است که به طور واضح نشان می دهد که چه قدر آنلاین کار کردن می تواند به افراد مشغول به کار در حوزه آزاد کمک کند.

شما ممکن است ساعاتی که برای کار خود اختصاص می دهید بیشتر از زمانی باشد که مجبور به کار در شرکت یا محل کار خود بوده اید در این صورت فکر شما بازتر خواهد بود و این یک امتیاز به حساب می آید هر چند که پراکندگی در زمان کاری می تواند مقداری بازده شمارا کاهش دهد.

یکی از دسته های شغلی برای کار فریلنسرها کامپیوتر و IT است که حوزه های زیادی برای فعالیت دارد. برای مثال تعمیرات قطعات و یا حتی شبکه از این دسته می توانند باشند.

به صورت کلی فریلنسر بودن به این معنا نیست که ما فقط در این حوزه فعالیت داشته باشیم بلکه شما می توانید در کنار کارمند بودن به آن بپردازید. خیلی از آقایان ترجیح می دهند برای درآمد بیشتر و کافی برای زندگی غروب ها و حتی شب ها شغلی دیگر داشته باشند؛ زیرا هم می توانند مایحتاج زندگی خود را کامل تهیه کنند با درآمد اضافه هم می توانند رئیسس خود باشند.

در نتیجه شغل ها تنها به یک کار مشخص ختم نمی شوند بلکه می توان در کنار حرفه اصلی خود به موضوعات و شغل های چالش برانگیز و درآمدزا همچون شبکه و فناوری اطلاعات پرداخت.

ت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید