0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ

دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ

امروزه با توسعه اینترنت و فضای مجازی، در بخش های مختلف می توان تبلیغات و بازاریابی شرکت را انجام داد.

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ تبدیل به یک اصل جدا نشدنی از تبلیغات و بازاریابی شده است.

ابزار هایی که دیجیتال مارکتینگ در اختیار شرکت ها قرار می دهد، به سادگی می تواند روند توسعه یک شرکت را سرعت بخشد.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به عنوان یک مهارت جدید معرفی شده و تمامی شرکت ها (خصوصی و دولتی) در راستای رشد و توسعه و یا استخدام فرد توانمند در این حوزه هستند.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می تواند محصولات و خدمات شما را در بستر اینترنت نیز عرضه کند که این امر باعث توسعه محصول و توسعه بازار شرکت می شود.

کارآفرینان و یا مدیران می بایستی دانش و اطلاعات کافی در این بخش را دارا باشند تا بتوانند این بخش را راه اندازی، کنترل و مدیریت کنند.

در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی، درخواست برای استخدام کارمند، کارشناس و یا مدیر دیجیتال مارکتینگ و با کارمند و مدیر بازاریابی اینترنتی افزایش داشته و رو به رشد است، از این رو مهارت دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می تواند به عنوان یک شغل ایده آل نیز معرفی شود. مدیران و کارمندان دیجیتال مارکتینگ برای ورود حرفه ای به این بخش نیاز به دانش و مهارت دارند.

دانش و مهارتی که کار با ابزار های دیجیتال مارکتینگ را ساده کند.

از این رو و با توجه به تعاریف انجام شده، دوره تخصصی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ مجازی را به شما پیشنهاد می کنیم.

دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، مهارت و دانش شما را افزایش می دهد به گونه ای که بتوانید از ابزار های تحت وب دیجیتال مارکتینگ، برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

این دوره به مدت 50 ساعت به صورت مهارتی و کاربردی، آموزش های لازم را به شما ارائه می کند.

ابزار های دیجیتال مارکتینگ می تواند تبلیغات شما را هدفمند و بهینه انجام دهد.

در این کار نیاز به شناسایی ابزار مورد نیاز، بازار هدف مناسب و استراتژی درست تبلیغاتی است.

مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ می بایست، از روش های A/B Testing  در برنامه ریزی تبلیغات آنلاین استفاده کنند.

این امر باعث می شود تا بهترین ابزار، استراتژی و رو یکرد را برای کمپین های تبلیغاتی خود داشته باشند.

در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ، اساتید با استفاده از گزینه یابی برتر، این بحث مهم را آموزش می دهند. هدف از آموزش این بخش، ارائه راهکار های درست تبلیغاتی و کاهش هزینه های آن است که در نتیجه باعث افزایش راندمان تبلیغاتی می شود.

اهداف دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ :

  • شناسایی فرصت های نوین تبلیغاتی به مدیران و کارشناسان

  • توسعه بازار با استفاده از توسعه تبلیغات و افزایش مشتری

  • فروش بهینه محصول و خدمات با توجه به نیاز مخاطبان و کاربران

  • مدیریت بهینه ارتباط با مشتری و تعامل بیشتر با آنان

  • کاهش هزینه های تبلیغاتی و بهینه سازی استراتژی بازاریابی

  • کارآفرینی سازمانی و توسعه منابع انسانی

این نکته را مد نظر داشته باشید که شما در هر کسب و کار و یا بنگاه اقتصادی خصوصی و دولتی، می توانید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. مدیران شرکت ها برای آشنایی با ابزارهای جدید این بخش، می توانند در این دوره شرکت کنند.

 در دوره دیجیتال مارکتینگ، از الگو های موفق این حوزه نیز استفاده می شود تا یادگیری برای مخاطبان بهتر صورت گیرد.

سرفصل های دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ :

  • استراتژی بازاریابی اینترنتی

  • ساخت و راه اندازی سایت – وردپرس

  • گوگل ادز – Google ADS

  • گوگل آنلایتیکس Google Analytics

  • سئو و بهینه سازی وب سایت

  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی

  • تبلیغات اینستاگرام – Social Media Marketing

  • راه اندازی فروشگاه اینستاگرام – Instagram Shop

  • بازاریابی محتوا – Content Marketing

  • ایمیل مارکتینگ – Email Marketing

  • تبلیغات آنلاین – Online Advertising

  • A/B Testing و گزینه برتر در تبلیغات

مدیریت و راه اندازی کمپین های دیجیتال مارکتینگ

دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ

در دوره کاربردی و تخصصی دیجیتال مارکتینگ، تمامی ابزار ها و کارکرد حوزه بازاریابی اینترنتی را بیان کرده و اساتید با توجه به نیاز مخاطبان و بازار کسب و کار، از نمونه های واقعی استفاده می کنند.

در این دوره با استفاده از روش Case Study اساتید نمونه های موفق و نا موفق این بخش را معرفی می کنند که به یادگیری دانشپذیران کمک زیادی خواهد کرد. 

دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ با حضور اساتید برجسته این بخش اجرا می شود. 

سرفصل های آموزشی دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ، با توجه به نیاز شرکت ها و کسب و کار های ایرانی تدوین شده است. در این سرفصل ها اساتید ابتدا مباحث تئوری و بنیادی و سپس مباحث کاربردی و تخصصی را بیان می کنند. در دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ سعی شده است که تمامی جوانب بازایابی در نظر گرفته شود. 

این نکته بسیار مهم است که در بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتال مارکتینگ، در صورت عدم تدوین استراتژی  درست، کمپین های تبلیغاتی بازخورد مناسبی نخواهند داشت.

دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ

مخاطبان دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ :

  • مدیران ارشد و میانی

  • کارآفرینان و صاحبان مشاغل

  • استارتاپ ها و کسب و کار های اینترنتی

  • کارمندان و کارشناسان بخش فروش

  • افرادی که نیاز به راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود دارند

علاقه مندان به بخش بازاریابی اینترنتی

مدت زمان دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ : 50 ساعت

مدارک پایان دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ : ارائه مدرک دو زبانه موسسه آموزشی عصر رایان شبکه (قابلیت ترجمه رسمی دارد – مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه)

نحوه برگزاری دوره آنلاین

دوره های مجازی – آنلاین به صورت لایو (برخط) برگزار شده و مخاطبان و دانشپذیران می توانند اطلاعات کاربردی را از مدرس دریافت کنند.

 هر جلسه کلاس ضبط شده و در صورت غیبت و یا عدم دسترسی دانشپذیران به اینترنت مناسب، در اختیارشان قرار خواهد گرفت. 

در دوره های مجازی، فایل های درسی شامل رفرنس، پاورپوینت، جزوه و یا PDF در اختیار دانشپذیران قرار می گیرد.

در گرو های واتس اپ و یا شبکه های اجتماعی دیگر، پشتیبانی آنلاین صورت می گیرد. 

در دوره های مجازی، شما می توانید در هر زمان از برگزاری کلاس، سوالات خود را مطرح کرده و با مدرس و دانشجویان دیگر، در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید:

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید