0
دوره فروش و مهندسی فروش

سبد خرید شما خالی است.

دوره فروش و مهندسی فروش

دوره فروش و مهندسی فروش، دوره ای کاربردی و مهارتی است که تمامی توانایی های لازم برای ورود به بازار پر رقابت امروز را آموزش می دهد. این دوره با توجه به رویکرد های بازاریابی و تبلیغات در ایران تدوین شده و شرکت ها و کارکنان بخش فروش می توانند مهارت و دانش خود را از طریق این دوره افزایش دهند.

12،500،000تومان
نوع دوره:

حضوری و غیر حضوری

زمان دوره:

55 ساعت

تعداد جلسات:

11 جلسه

سطح برگزاری دوره:

مقدماتی

پیشنیاز

ندارد

گواهی پایان دوره:

گواهی آموزشی

تصویر جایگزین اساتید عصر شبکه
نامشخص
درباره دوره

امروزه شرکت ها با توجه به تغییرات چشمگیر بازار و علم بازاریابی، تبلیغات و فروش، بیش از پیش نیاز دارند که مهارت های کارکنان فروش خود را افزایش دهند. مدیریت فروش شرکت می بایست توانایی تدوین برنامه بازاریابی، توانایی راهبرد های بازاریابی شرکت و مدیریت تیم فروش را داشته باشند. این مهارت ها را می توان در دوره های تخصصی و کاربردی فروش و مهندسی فروش کسب کرد.

دوره فروش و مهندسی فروش، دوره ای کاربردی و مهارتی است که تمامی توانایی های لازم برای ورود به بازار پر رقابت امروز را آموزش می دهد. این دوره با توجه به رویکرد های بازاریابی و تبلیغات در ایران تدوین شده و شرکت ها و کارکنان بخش فروش می توانند مهارت و دانش خود را از طریق این دوره افزایش دهند. دوره فروش و مهندسی فروش میتوانند رویکردی جدید و مناسب برای بخش فروش و بازاریابی شرکت ایجاد کنند.

هر کسب و کاری، کوچک یا بزرگ، تولیدی، بازرگانی یا خدماتی، هدفی ساده ولی با اهمیت را به دنبال می کند و آن عرضه و فروش کالا یا خدماتی است که فلسفه وجودی تمام فعالیت های مختلف تولیدی یا خدماتی برنامه ریزی شده اش می باشد. یا به تعریف دیگر کلیه کوشش ها و زحمات انجام گرفته در جهت تولید محصول یا ارائه خدمات، زمانی به ثمر می نشیند که به فروش و کسب درآمد بیانجامد. فروش، ابزار درآمدسازی و هدف نهایی هر فعالیت تجاری است، اما در نظام ارزشی اکثرا جوامع، نگاه مثبتی نسبت به فروشنده ها وجود ندارد. برای بسیاری از افراد، گذراندن دقایقی با یک فروشنده سمج کار ساده ای نیست و اصولا مردم می خواهند به هر وسیله ای که شده خود را از دست او خلاص کنند. چالش های اساسی و کلیدی شرکت های نو ظهور و کسب و کار ها، تجارت سازی و تسهیل فرآیند بازاریابی و فروش بوده است. هیچ کسب و کار بخش خصوصی را پیدا نمی کنید که بدون فروش بوده است. هیچ کسب و کار بخش خصوصی را پیدا نمی کنید که بدون فروش بتواند زنده بماند و هر روزی که می گذرد، نیاز به روش هایی جدیدتر و کارا تر داریم، چرا که رقابت در حال افزایش استپ

موسسه عصر رایان شبکه با در نظر داشتن نیاز شرکت ها و مدیران، دوره فروش و مهندسی فروش را تدوین و اجرایی کرده است. در این دوره مدیران و کارکنان بخش فروش می توانند با بخش های جدید و بازار های نو در زمینه فروش و بازاریابی آشنا شوند.

مخاطبان دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش :

  • مدیران عالی و کارآفرینان

  • مدیران میانی و ارشد

  • کارکنان بخش فروش و خدمات پس از فروش

  • کارکنان بخش روابط عمومی

  • علاقه مندان به حوزه فروش و بازاریابی

دوره آموزشی فروش و مهندسی فروش به صورت کارگاهی و کاربردی توسط اساتید برجسته این حوزه برگزار می شود. در دوره آموزشی فروش و مهندسی فروش استاد با استفاده از مثال های کاربردی و واقعی، این فضا را بر ای مخاطبان بهتر تشریح می کند. 

 مهمترین دستاور های دوره فروش و مهندسی فروش، افزایش راندمان فروش، رقابت پذیری بیشتر و رویکردی جدید برای شرکت است که بتواند در بازده پررقابت امروز، اهداف خود را بیش از پیش محقق کند.

در کلاس های آموزشی فروش و مهندسی فروش که به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، شرکت کنندگان می توانند سوالات کاری و مشکلات خود را مطرح کند تا استاد با کمک هم افزایی در کلاس برای مشکل مطرح شده پیشنهادات کاربردی ارائه کنند.

سرفصل های دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش

فصل اول: اصول بازاریابی و استراتژی فروش

فصل دوم: مدیریت عملیاتی فروش

فصل سوم: تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات

فصل چهارم: مهارت های فروش (ویژه کارکنان فروش)

فصل پنجم: فنون مذاکرات تجاری و زبان بدن

فصل ششم: مدیریت ارتباط با مشتری

فصل هفتم: مدیریت برند

فصل هشتم: فروش B2B و B2C

گواهینامه بین المللی دوره آموزشی نتورک پلاس (Network+)

مدیریت فروش و مهندسی فروش

مدرک عصر شبکه قابلیت ترجمه و استفاده برای امور مهاجرتی را نیز داراست. مدارک دوره‌های حضوری و آنلاین در این آموزشگاه هیچ تفاوتی با هم ندارند.

اشتراک گذاري

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید