0

سبد خرید شما خالی است.

سبد خرید شما خالی است.

دوره دیجیتال مارکتینگ

در آموزش Network+ دانش پژوهان پيــش از ورود به دنیای شبکه، دوره های حرفه ای شبکه (سيسکو، مايکروسافت و…) لازم است پيشنيازهــای اوليه مرتبط با مباحث شبکه را فرا گيرند. آموزش نتورک پلاس اولین و پایه ای ترین دوره برای ورود به دنیای شبکه خواهد بود که توسط شرکت CompTIA ارائه شده است.

12،000،000تومان
نوع دوره:

حضوری و غیر حضوری

زمان دوره:

50 ساعت

تعداد جلسات:

10 جلسه

سطح برگزاری دوره:

مقدماتی

پیشنیاز

ندارد

گواهی پایان دوره:

گواهی آموزشی

محمد دالانی
مهندس محمد دالانی
درباره دوره

امروزه با توسعه اینترنت و فضای مجازی، در بخش های مختلف می توان تبلیغات و بازاریابی شرکت را انجام داد.

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ تبدیل به یک اصل جدا نشدنی از تبلیغات و بازاریابی شده است.

ابزارهایی که دیجیتال مارکتینگ در اختیار شرکت ها قرار می دهد، به سادگی می تواند روند توسعه یک شرکت را سرعت بخشد. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به عنوان یک مهارت جدید معرفی شده و تمامی شرکت ها (خصوصی و دولتی) در راستای رشد و توسعه و یا استخدام فرد توانمند در این حوزه هستند.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می تواند محصولات و خدمات شما را در بستر اینترنت نیز عرضه کند که این امر باعث توسعه محصول و توسعه بازار شرکت می شود.

کارآفرینان و یا مدیران می بایستی دانش و اطلاعات کافی در این بخش را دارا باشند تا بتوانند این بخش را راه اندازی، کنترل و مدیریت کنند.

در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی، درخواست برای استخدام کارمند، کارشناس و یا مدیر دیجیتال مارکتینگ و یا کارمند و مدیر بازاریابی اینترنتی افزایش داشته و رو به رشد است، از این رو مهارت دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می تواند به عنوان یک شغل ایده آل نیز معرفی شود.

مدیران و کارمندان دیجیتال مارکتینگ برای ورود حرفه ای به این بخش نیاز به دانش و مهارت دارند.

دانش و مهارتی که کار با ابزار های دیجیتال مارکتینگ را ساده کند.

از این رو و با توجه به تعاریف انجام شده، دوره تخصصی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

دوره دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، مهارت و دانش شما را افزایش می دهد به گونه ای که بتوانید از ابزار های تحت وب دیجیتال مارکتینگ، برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

این دوره به مدت 50 ساعت به صورت مهارتی و کاربردی، آموزش های لازم را به شما ارائه می کند.

ابزار های دیجیتال مارکتینگ می تواند تبلیغات شماره هدفمند و بهینه انجام دهد.

در این کار نیاز به شناسایی ابزار مورد نیاز، بازار هدف مناسب و استراتژی درست تبلیغاتی است.

مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ می بایست، از روش های A/B Testing  در برنامه ریزی تبلیغات آنلاین استفاده کنند.

این امر باعث می شود تا بهترین ابزار، استراتژی و رویکرد را برای کمپین های تبلیغاتی خود داشته باشند. در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ، اساتید با استفاده از گزینه یابی برتر، این بحث مهم را آموزش می دهند.

هدف از آموزش این بخش، ارائه راهکار های درست تبلیغاتی و کاهش هزینه های آن است که در نتیجه باعث افزایش راندمان تبلیغاتی می شود.

ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی دیجیتال

در دوره آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ(Digital Marketing Course) با ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ آشنا می شوید که در قسمت زیر، به برخی از آن ها اشاره شده است :

  • پست های وبلاگ
  • وب سایت
  • ابزار های تعامل
  • به دست آوردن پوشش آنلاین یعنی: روابط عمومی، شبکه های اجتماعی و …
  • کتاب های الکترونیک
  • اینفوگرافیک ها
  • کاتالوگ های آنلاین
  • مقاله سفید یا White paper
  • دارایی های برندیگ یعنی لوگوها، فونت ها و …
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازار یابی تولید محتوا
  • برشورهای آنلاین
  • موبایل مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • انتشار رپورتاژ آگهی (دوره جامع دیجیتال مارکتینگ)
  • شبکه های اجتماعی از جمله Twitter، LinkedIn،Facebookو ….
  • و …

اهداف دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ :

  • شناسایی فرصت های نوین تبلیغاتی به مدیران و کارشناسان

  • توسعه بازار با استفاده از توسعه تبلیغات و افزایش مشتری

  • فروش بهینه محصول و خدمات با توجه به نیاز مخاطبان و کاربران

  • مدیریت بهینه ارتباط با مشتری و تعامل بیشتر با آنان

  • کاهش هزینه های تبلیغاتی و بهینه سازی استراتژی بازاریابی

  • کارآفرینی سازمانی و توسعه منابع انسانی

در دوره کاربردی و تخصصی دیجیتال مارکتینگ، تمامی ابزار ها و کارکرد آن را بیان کرده و اساتید با توجه به نیاز مخاطبان و بازر کسب و کار، از نمونه های واقعی استفاده می کنند.

در این دوره با استفاده از روش Case Study اساتید نمونه های موفق و نا موفق این بخش را بیان می کنند که به یادگیری دانش پذیران کمک زیادی خواهد کرد.

دوره کاربردی و تخصصی دیجیتال مارکتینگ با حضور اساتید برجسته این بخش اجرا می شود.

سرفصل های آموزشی دوره دیجیتال مارکتینگ، با توجه به نیاز شرکت ها و کسب و کار های ایرانی تدوین شده است.

در این سرفصل ها اساتید ابتدا مباحث تئوری و بنیادی و سپس مباحث کاربردی و تخصصی را بیان می کنند.

در دوره دیجیتال مارکتینگ سعی شده است که تمامی جوانب بازایابی در نظر گرفته شود و رویکرد دوره، بازاریابی محصول و خدمات است.

این نکته بسیار مهم است که در بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتال مارکتینگ، در صورت عدم تدوین استراتژی درست، کمپین های تبلیغاتی بازخورد مناسبی نخواهند داشت.

این نکته را مد نظر داشته باشید که شما در هر کسب و کار و یا بنگاه اقتصادی خصوصی و دولتی، می توانید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

مدیران شرکت ها برای آشنایی با ابزار های های جدید این بخش، می توانند در این دوره شرکت کنند.

در دوره دیجیتال مارکتینگ، از الگو های موفق این حوزه نیز استفاده می شود تا یادگیری برای مخاطبان بهتر صورت گیرد.

مخاطبان دوره دیجیتال مارکتینگ :

  • مدیران ارشد و میانی

  • کارآفرینان و صاحبان مشاغل

  • استارتاپ ها و کسب و کار های اینترنتی

  • کارمندان و کارشناسان بخش فروش

  • افزادی که نیاز به راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود دارند

  • علاقه مندان به بخش بازاریابی اینترنتی

مدت زمان دوره : 50 ساعت

مدارک پایان دوره : ارائه مدرک دو زبانه موسسه آموزشی عصر شبکه (قابلیت ترجمه رسمی دارد – مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه)

به همراه ارائه جزوه، پاورپوینت و رفرنس های آموزشی معتبر

موسسه عصر رایان شبکه با توجه به تحولات بازار کسب و کار، دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را با توجه به استاندارد های بین المللی ارائه می کند.

این موسسه در نظر دارد تا آموزش های تخصصی این بخش را همگانی کند تا نیاز شرکت ها در این حوزه را برطرف شود.

سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ

فصل اول: مبانیش بازاریابی اینترنتی Basics Digital Marketing

فصل دوم: بازاریابی محتوا Content Marketing

فصل سوم: تولید محتوا Content Generation

فصل چهارم: بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی Social Marketing

فصل پنجم: تجزیه و تحلیل داده ها توسط گوگل Google Analytics

فصل ششم: مدیریت سایت با کمک گوگل وب مستر Google Search Console

فصل هفتم: بهینه سازی سایت (SEO) Search Engine Optimization

فصل هشتم: استراتژی بازاریابی آنلاین Online Marketing Strategy

فصل نهم: برند سازی دیجیتال Digital Branding

فصل دهم: مدیریت مشتریان آنلاین CRM

فصل یازدهم: افزایش نرخ تبدیل Click Rate (CR) – Open Rate (OR)

فصل دوازدهم: ابزارهای هوشمند و رایگان توسعه و طراحی سایت

فصل سیزدهم: ایمیل مارکتینگ و خبر نامه Email Marketing

فصل چهاردهم: بازاریابی در گوگل Google AdWords

فصل پانزدهم: تبلیغات آنلاین Pay per Click (PPC) – Cost per Click (CPC)

فصل شانزدهم: تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغات دیجیتال

گواهینامه بین المللی دوره آموزشی نتورک پلاس (Network+)

نمونه مدرک دوره دیجیتال مارکتینگ

مدرک عصر شبکه قابلیت ترجمه و استفاده برای امور مهاجرتی را نیز داراست. مدارک دوره‌های حضوری و آنلاین در این آموزشگاه هیچ تفاوتی با هم ندارند.

اشتراک گذاري

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید