در آموزش Network+ دانش پژوهان پيــش از ورود به دنیای شبکه، دوره های حرفه ای شبکه (سيسکو، مايکروسافت و…) لازم است پيشنيازهــای اوليه مرتبط با مباحث شبکه را فرا گيرند. آموزش نتورک پلاس اولین و پایه ای ترین دوره برای ورود به دنیای شبکه خواهد بود که توسط شرکت CompTIA ارائه شده است.
حضوری و غیر حضوری
50 ساعت
10 جلسه
مقدماتی
ندارد
گواهی آموزشی
ابزار های دیجیتال مارکتینگ می تواند تبلیغات شماره هدفمند و بهینه انجام دهد.
در این کار نیاز به شناسایی ابزار مورد نیاز، بازار هدف مناسب و استراتژی درست تبلیغاتی است.
مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ می بایست، از روش های A/B Testing در برنامه ریزی تبلیغات آنلاین استفاده کنند.
این امر باعث می شود تا بهترین ابزار، استراتژی و رویکرد را برای کمپین های تبلیغاتی خود داشته باشند. در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ، اساتید با استفاده از گزینه یابی برتر، این بحث مهم را آموزش می دهند.
هدف از آموزش این بخش، ارائه راهکار های درست تبلیغاتی و کاهش هزینه های آن است که در نتیجه باعث افزایش راندمان تبلیغاتی می شود.
ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی دیجیتال
در دوره آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ(Digital Marketing Course) با ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ آشنا می شوید که در قسمت زیر، به برخی از آن ها اشاره شده است :
اهداف دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ :
مخاطبان دوره دیجیتال مارکتینگ :
مدرک عصر شبکه قابلیت ترجمه و استفاده برای امور مهاجرتی را نیز داراست. مدارک دورههای حضوری و آنلاین در این آموزشگاه هیچ تفاوتی با هم ندارند.