مشخصات فردی
- نام و نام خانوادگی: سارا حمیدی
سوابق شغلی
- مدیر بازرگانی شرکت تولیدی کویرمقوا اردستان
- مدیر بازرگانی و تخقیقات بازار شرکت سرکان فیلتر
- مدیر بازرگانی سینا آرات گستر
- مدیر بازرگانی فرش نخشین
سوابق تحصیلی
- دکتری در رشته بازرگانی- گرایش بازاریابی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران،
- کارشناسی ارشد: رشته مدیریت اجرایی، گرایش بازاریابی، دانشگاه علوم و تحقیقات تهران،
- قبولی در آزمون کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی در سال 1393 کسب رتبه اول کشوری
سوابق آموزشی و پژوهشی
- استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
- استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
- استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
- استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
- داوری مقالات مجله International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies
- مشاور و راهنما در مقطع ارشد (دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و قزوین)
- مدرس دوره های بازرگانی بین الملل، ثبت و سفارش و ترخیص کالا، مکاتبات بازرگانی خارجی در مدرسه کسب و کار مدیران
- مدرس دوره های بازرگانی در موسسه عصررایان شبکه
سوابق تدریسی
- بازرگانی بین الملل، ثبت و سفارش و ترخیص کالا، مکاتبات بازرگانی خارجی
- مدیریت صادرات و واردات
- بازاریابی و مدیریت بازار، روش تحقیق در مدیریت بازاریابی، روش شناسی پژوهش شناسی کیفی و تبلیغات و برند در مقطع کارشناسی ارشد(دانشگاه علوم و تحقیقات)
- تبلیغات و برند در مقطع کارشناسی ارشد(دانشگاه تهران مرکز).
- بازاریابی صنعتی پیشرفته، سمینار در مسائل بازرایابی و تحقیقات بازاریابی پیشرفته در مقطع دکتری(دانشگاه رودهن)
- مشاور و راهنما در مقطع ارشد (دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و قزوین)
مهارت ها
گواهینامه بین المللی مربیگری تحلیل آماری با نرم افزار از TUV NORTH آلمان.
دارای گواهینامه های بین المللی از اتریش برای گذراندن کارگاه هایLatex & Mendeley ,CMA, MAXQDA, PLS, AMOS, LISREL, SPSS, MPLUS (جهت تحلیل آماری و مرتبط با تحلیل های تحقیقات بازار).
دارای گواهی تأیید صلاحیت علمی بازاریابی از انجمن علمی بازاریابی ایران، گواهی نامه عضویت (افتخاری) انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
تالیف و ترجمه کتاب
- 1 تألیف کتاب: آن روی سکه برند(بحران برند: از اجتناب تا تنفر) ، انتشارات دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، سال 1400 . (انتخاب کتاب به عنوان کتاب برگزیده دانشکده مدیریت و اقتصاد در هفته پژوهش سال 1401)
- ترجمه کتاب: اصول بازاریابی و پیشرفت ، انتشارات دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، سال 1402.
- ترجمه کتاب: “امور اخلاقی تاثیر صنعت دارو بر پزشکی (نوشته صاحبان کرسی اخلاق زیستی در یونیسکو”، سال 1395،
- (با پیشگفتاری از پروفسور آمنون کارمی رئیس کرسی اخلاق پزشکی یونیسکو برای مردم ایران و تشکر از اینجانب)
مقالات چاپ شده در مجلات علمی معتبر و کنفرانس ها:
- مقاله: Effective environmental factors on moral marketing in pharmaceutical industry ، در مجله International Journal of Management and Business Research، پاییز 1402
- مقاله: شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت برند، پاییز 1400. https://doi.org/10.22051/bmr.2021.35330.2121
- مقاله: نقش بی تفاوتی اجتماعی در بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی در جوامع رو به توسعه، مجله علمی پژوهشی مطالعات توسعه اجتماعی ایران، تابستان 1400. https://jisds.srbiau.ac.ir/article_18101.html
- *کنفرانس Management & Industrial Engineering در فرانکفورت آلمان سال 2016 عنوان مقاله:
- Check environmental factors influencing ethical marketing in the pharmaceutical industry
- *کنفرانس Management, Economics & Humanities(ICMEH) International Conference on لندن انگلیس سال 2017 عنوان مقاله:
- Investigate the role of environmental factors on ethical marketing professionals in the pharmaceutical industry through the environment
- * کنفرانس(MANAGEMENT,ECONOMICS & ENTREPRENEURSHIP) لوزان سوئیس سال 2018 عنوان مقاله:
- The Influence of Fashion Involvement, Store Environment, Price and Consumers personality Characteristics on Fashion-Oriented Impulse Buying in Online stores
- *کنفرانس( 1International Conference on Interdisciplinary Studies in Management & Engineering) تهران دانشگاه تهران سال 1397 عنوان مقاله:
- The Effect of Social Media Marketing Activities on Brand love and Brand Loyalty Based on the Mediator, s Role of Brand equity (investigate Internet Buyers in Tehran through Pages)
سابقه همکاری با مراکز پژوهشی و انجمن های علمی
- انجمن علمی بازاریابی ایران و انجمن تحقیقات بازار ایران