0

سبد خرید شما خالی است.

سبد خرید شما خالی است.

سارا حمیدی

سارا حمیدی

استاد دانشگاه و مدرس دوره ثبت سفارش و ترخیص کالا

 

مشخصات فردی

  • نام و نام خانوادگی: سارا حمیدی

سوابق شغلی

  • مدیر بازرگانی شرکت تولیدی کویرمقوا اردستان
  • مدیر بازرگانی و تخقیقات بازار شرکت سرکان فیلتر
  • مدیر بازرگانی سینا آرات گستر
  • مدیر بازرگانی فرش نخشین

سوابق تحصیلی

  • دکتری در رشته بازرگانی- گرایش بازاریابی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران،
  • کارشناسی ارشد: رشته مدیریت اجرایی، گرایش بازاریابی، دانشگاه علوم و تحقیقات تهران،
  • قبولی در آزمون کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی در سال 1393 کسب رتبه اول کشوری

سوابق آموزشی و پژوهشی

  • استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
  • استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
  • استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
  • استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
  • داوری مقالات مجله International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies
  • مشاور و راهنما در مقطع ارشد (دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و قزوین)
  • مدرس دوره های بازرگانی بین الملل، ثبت و سفارش و ترخیص کالا، مکاتبات بازرگانی خارجی در مدرسه کسب و کار مدیران
  • مدرس دوره های بازرگانی در موسسه عصررایان شبکه

سوابق تدریسی

  • بازرگانی بین الملل، ثبت و سفارش و ترخیص کالا، مکاتبات بازرگانی خارجی
  • مدیریت صادرات و واردات
  •  بازاریابی و مدیریت بازار، روش تحقیق در مدیریت بازاریابی، روش شناسی پژوهش شناسی کیفی و تبلیغات و برند در مقطع کارشناسی ارشد(دانشگاه علوم و تحقیقات)
  •  تبلیغات و برند در مقطع کارشناسی ارشد(دانشگاه تهران مرکز).
  • بازاریابی صنعتی پیشرفته، سمینار در مسائل بازرایابی و تحقیقات بازاریابی پیشرفته در مقطع دکتری(دانشگاه رودهن)
  • مشاور و راهنما در مقطع ارشد (دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و قزوین)

مهارت ها

گواهینامه بین المللی مربیگری تحلیل آماری با نرم افزار از TUV NORTH آلمان.

دارای گواهینامه های بین المللی از اتریش برای  گذراندن کارگاه هایLatex & Mendeley ,CMA, MAXQDA, PLS, AMOS, LISREL, SPSS, MPLUS (جهت تحلیل آماری و مرتبط با تحلیل های تحقیقات بازار).

دارای گواهی تأیید صلاحیت علمی بازاریابی از انجمن علمی بازاریابی ایران، گواهی نامه عضویت (افتخاری) انجمن تحقیقات بازاریابی ایران

تالیف و ترجمه کتاب

  • 1 تألیف کتاب: آن روی سکه برند(بحران برند: از اجتناب تا تنفر) ، انتشارات دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، سال 1400 . (انتخاب کتاب به عنوان کتاب برگزیده دانشکده مدیریت و اقتصاد در هفته پژوهش سال 1401)
  • ترجمه کتاب: اصول بازاریابی و پیشرفت ، انتشارات دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، سال 1402.
  • ترجمه کتاب: “امور اخلاقی تاثیر صنعت دارو بر پزشکی (نوشته صاحبان کرسی اخلاق زیستی در یونیسکو”، سال 1395،
  • (با پیشگفتاری از پروفسور آمنون کارمی رئیس کرسی اخلاق پزشکی یونیسکو برای مردم ایران و تشکر از اینجانب)

مقالات چاپ شده در مجلات علمی معتبر و کنفرانس ها:

  • مقاله: Effective environmental factors on moral marketing in pharmaceutical industry ، در مجله International Journal of Management and Business Research، پاییز 1402
  • مقاله: شناسایی بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی با رویکرد پدیدارشناسی، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت برند، پاییز 1400. https://doi.org/10.22051/bmr.2021.35330.2121
  •  مقاله: نقش بی تفاوتی اجتماعی در بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی در جوامع رو به توسعه، مجله علمی پژوهشی مطالعات توسعه اجتماعی ایران، تابستان 1400. https://jisds.srbiau.ac.ir/article_18101.html
  • *کنفرانس  Management & Industrial Engineering در فرانکفورت آلمان  سال  2016 عنوان مقاله:
  •  Check environmental factors influencing ethical marketing in the pharmaceutical industry
  • *کنفرانس Management, Economics & Humanities(ICMEH) International Conference on لندن انگلیس سال 2017 عنوان مقاله:
  •  Investigate the role of environmental factors on ethical marketing professionals in the pharmaceutical industry through the environment
  • * کنفرانس(MANAGEMENT,ECONOMICS & ENTREPRENEURSHIP) لوزان سوئیس سال 2018 عنوان مقاله:
  • The Influence of Fashion Involvement, Store Environment, Price and Consumers personality Characteristics on Fashion-Oriented Impulse Buying in Online stores
  • *کنفرانس(  1International Conference on Interdisciplinary Studies in Management & Engineering) تهران دانشگاه تهران سال 1397 عنوان مقاله:
  • The Effect of Social Media Marketing Activities on Brand love and Brand Loyalty Based on the Mediator, s Role of Brand equity (investigate Internet Buyers in Tehran through Pages)

سابقه همکاری با مراکز پژوهشی و انجمن های علمی

  • انجمن علمی بازاریابی ایران و انجمن تحقیقات بازار ایران

 

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید