0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مزیت های شرکت در دوره ثبت سفارش و ترخیص کالا NTSW – EPL

فهرست مقاله


مزیت های شرکت در دوره ثبت سفارش و ترخیص کالا

ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت NTSW و ترخیص کالا در سامانه EPL علاوه بر تجربه، نیاز به دانش روز نیز دارد. مدیران و کارشناسان بازرگانی گاهی با استفاده از تجربیات قبلی خود در حین کار با این دو سامانه دچار اشتباه شده و ضرر و زیان های باور نکردنی به شرکت وارد می کنند. ثبت سفارش کالا در سامانه NTSW نیازمند پیش نیاز هایی است که اگر ناقص انجام شود، باعث جریمه یا زیان مالی برای شرکت می شود.

سامانه جامع تجارت NTSW مزیت های زیادی را برای بازرگانان و کارکنان بخش واردات ایجاد کرده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • یکپارچه سازی سیستم تجارت بین المللی
  • توانایی مدیریت یکپارچه سفارشات خارجی
  • توانایی بررسی مراحل ثبت سفارش بدون نیاز به مراجعه به سازمان های مرتبط
  • توانایی تغییر در روند واردات شرکت
  • توانایی استفاده از مشاوران با تجربه در فرآیند واردات کالا

مدیران و کارشناسان بازرگانی از این مزیت ها می توانند به نفع خود و شرکت استفاده کنند به شرط آن کا دانش و مهارت لازم کار با این سامانه و تمامی فرآیند  های آن را کسب کنند. نکته مهم این است که در روال کار بازرگانی بین الملل و ثبت سفارش الکترونیکی کالا، به روز رسانی هایی انجام می شود که مدیران باید از جزئیات آن با خبر باشند.

دوره جامع و تخصصی ثبت سفارش و ترخیص کالا NTSW – EPL این امکان را به بازرگانان و تجار می دهد که با دانش تخصصی روز واردات آشنا شوند و آن را در کسب و کار خود به کار بگیرند. نکته اساسی این است که تجار و مدیران بازرگانی از این ابزار ها می توانند به عنوان مزیت های رقابتی کسب و ار خود استفاده کنند و از راه کار های اساسی و کار ا بهره گیرند.

دوره آموزشی ثبت سفارش و ترخیص کالا NTSW – EPL با توجه به مفاهیم روز بازرگانی طراحی و تدوین ساده است. در این دوره سامانه های کمکی (جانبی) از جمله :

  • سامانه شناسه کالا یا HS Code
  • سامانه جامع امور گمرکی
  • سامانه نیما
  • سامانه حمل و نقل
  • سامانه سنجش اعتبار شرکت و رتبه بندی
  • سامانه جامع انبار ها

نیز آموزش داده می شود تا مخاطبان تامی نیاز های واردات خود را بتوانند برطرف کنند.

دوره آموزشی ثبت سفارش و ترخیص کالا NTSW – EPL در مدت زمان 20 ساعت به صورت عملیاتی و کاربردی برگزار می شود.


آموزش ثبت سفارش کالا

دوره های آموزشی کسب و کار

دوره آموزشی ثبت سفارش و ترخیص کالا

دوره ای کاربردی در موسسه عصر شبکه ویژه تجار و بازرگانان

موسسه عصر رایان شبکه با در نظر گرفتن نیاز روز مدیران و کارشناسان بازرگانی و واردات، دوره آموزشی تخصصی ثبت سفارش و ترخیص کالا را برگزار می کند. این دوره به صورت همزمان حضوری و مجازی برگزار می شود و مخاطبان می توانند از فیلم کلاس ها به عنوان منابع آموزشی و کمک آموزشی نیز استفاده کنند.

دوره آموزشی ثبا سفارش و ترخیص کالا با در نظر گرفتن نیاز مدیران، تمامی فرآیند های لازم جهت واردات کالا به کشور را آموزش می دهد. در این دوره تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز واردات کالا به کشور تشریح می شود. دوره آموزشی ثبت سفارش و ترخیص کالا NTSW – EPL می تواند به عنوان منبع آموزشی معتبر در زمینه واردات کالا به کشور قرار گیرد.

مدارک پایان دوره ترجمه رسمی شده و قابل ارائه به سازمان های خصوصی و دولتی است. مدارک پایان دوره می تواند بیانگر توانایی، دانش، تجربه و تخصص فارغ التحصیلان در زمینه واردات باشد. مدارک موسسه عصر شبکه به مدت 1 ماه پس از سپری کردن دوره و کسب نمره قبولی در آزمون، صادر و قابل ارائه می باشد.


مشاهده دوره ثبت سفارش و ترخیص کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید