0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گوگل ادز چیست؟

فهرست مقاله

گوگل ادز چیست؟

Google ADS چیست؟

می توان گفت Google بزرگترین منبعی است که افراد  برای طرح سوالاتشان از آن استفاده می‌کنند و گوگل با ترکیبی از تبلیغات پولی و ارگانیک نتایج را نشان می دهد. Google Ads بستر تبلیغاتی پولی گوگل است که در زیر یک کانال بازاریابی به نامPPC  قرار دارد و جایی است که شما به‌عنوان تبلیغ‌کننده باید مبلغی را برای هر کلیک یا هر ایمپرشن در یک تبلیغ پرداخت کنید.

نتایج تبلیغات با برچسب < AD>  نشان داده می‌شوند و نتایجی که در زیر تبلیغات نشان داده می‌شود، به‌عنوان نتایج ارگانیک یاد می‌شود.

این امر برای تبلیغ دهنده از این نظر  که اولین نتایج در Google که معمولاً اکثر کاربران را جلب می‌کنند نصیب آن‌ها خواهد شد مفید خواهد بود. گوگل ادز روشی موثر برای یافتن مشتریان مناسب به سمت تجارت شما است. اگر شما از PPC برای تبلیغات خود استفاده می‌کنید، بهتر است Google Ads را بخشی از استراتژی پرداخت خود داشته باشید.

Google ADS چه کاربردی در تبلیغات اینترنتی دارد؟

شما می توانید با گوگل ادز جایگاه بالاتری نسبت به رقبایتان به دست بیاورید و چندین قدم از آنها جلو بزنید. همچنین شما در هزینه های خود صرفه جویی می کنید و تبلیغ تان را دقیقا برای افرادی که می خواهید نشان می دهید. یعنی شما بر اساس مکان، علایق، ردۀ سنی، دستگاه، جنسیت و Remarketing می توانید مشتریان هدف خود را دسته بندی کنید.

  • به ثمر رسیدن سریعتر از سئو
  • هدایت مشتریان هدف به سمت کسب و کار
  • قابل اجرا با بودجه کم
  • کنترل کامل بر روی کمپین های تبلیغاتی

Google ADS در ایران چه کاربردی دارد؟

شما میتونید به صورت کاملا حرفه ای و مدیریت شده تبلیغ کنید ومطمئن باشید که هزینه ای که کرده اید به سرعت بازمیگردد اما دو شرط دارد. شرط اول خدمات وکیفیت محصولاتتان است و شرط دوم اصولی بودن کمپینتان در Google Ads است. برای اصولی بودن تبلیغتان میتوانید به یک آزانس یا متخصص بسپارید اینکار را یا خودتان متخصص شوید که روش دوم به صرفه تر و کاربردی تر است.

برای متخصص شدن در گوگل ادز و بازاریابی اینترنتی و همچنین آموزش طراحی سایت می توانید در دوره ادمین سایت شرکت کنید.

شما می توانید هدفتمند تبلیغ کنید و فقط بابت کسانی که کلمه کلیدی شما را سرچ کرده اند هزینه پرداخت کنید نه تبلیغ ای که گزاشته اید.

یا می توانید گزارش دقیق از هر چیزی که میخواهید را بگیرید مثلا ببینید در چه ساعت و تاریخی بیشترین بازدید را داشته اید یا نرخ بازگشت سرمایه تان چقدر است و حتی در لحظه سایت شما چند کلیک داشته است.

همچنین شما میتوانید در گوگل ادز سقف هزینه تبلیغات روزانه را مشخص کنید برای مثال روزانه 10 درهم استفاده شود. به دلیل تحریم هایی که وجود دارد شما نمیتوانید از ریال استفاده کنید و باید از ارز خارجی استفاده کنید که رایج ترین آن درهم است.

فروش شما از لحظه ای که تبلیغ تان تایید شود شروع می شود.

آموزش گوگل ادز

آموزشگاه عصر رایان شبکه با برگذاری دوره ادمین سایت سعی کرده تا فریلنسر ها، دیجیتال مارکتر ها، طراحان سایت و یا علاقه مندان به این حوزه را به نحوی صحیح و در مسیری درست هدایت کند. آموزش گوگل ادز یکی از سرفصل های دوره ادمین سایت است و شما دانشجویان عزیز می توانید سرفصل های این دوره را مشاهده فرمایید یا آنلاین ثبت نام کنید.

گوگل ادز چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید