0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آزمون های بین المللی

آزمون های بین المللی

آموزشگاه مهندسی عصر رایان شبکه با بیش از دو دهه برگزاری دوره های شبکه و با بیش از 7 سال سابقه در برگزای دوره های شبکه بصورت حضوری و مجازی آنلاین همزمان، دانش پذیران زیادی را در این حوزه معرفی بازار کار کرده است و در سال های اخیر نیز با توجه به زمینه فعالیت این موسسه و نیاز دانش پذیران، وارد حوزه برگزاری آزمون های بین المللی نیز شده است.

اخذ مدرک :

اخذ این مدارک در داخل و خارج کشور برای همه کارشناسان حوزه IT امتیازی بزرگ محسوب می گردد و دانش پذیران با داشتن این مدارک بین المللی در داخل ایران با سهولت بیشتری می توانند وارد حوزه شبکه شوند و مسوولیت اجرای پروژه های بزرگ را از سازمان های دولتی و غیر دولتی اخذ نمایند و همچنین در تکمیل مدارک اقامتی برای مهاجرت و یا اشتغال خارج از کشور، داشتن این گواهینامه ها امتیاز بزرگی محسوب خواهد شد.

در واقع دارندگان این گواهینامه ها، رزومه ی بهتری در سطح بین المللی خواهند داشت و همچنین فرصت های شغلی بهتر و مناسب تری را نسبت به همکاران و رقبای خود پیش رو دارند.

آزمون های بین المللی

آنچه که خیلی مهم می باشد اینست، که این مدارک بطور مستقیم توسط شرکت هایی صادر می گردد که خودشان تولید کننده این تجهیزات می باشند.

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید