0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

استراتژی DM وتوسعه کسب و کار دیجیتال

فهرست مقاله

استراتژی-dm-و-توسعه-کسب-و-کار-دیجیتال

امروزه با فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی بیشتر کاربران ترجیح می دهند وقت خود را صرف گشت و گذار در اینترنت کنند همین امر موجب شده که حتی خرید هم به صورت بر خط و آنلاین صورت بگیرد و در وقت و هزینه رفت آمد صرفه جویی شود با این حال خیلی از افردای که کسب و کار خود را به فضای سایبری انتقال داده اند موفق واقع نشده اند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مردم برای تهیه مواد و وسایل اولیه زندگی خود در ابتدا مبادله کالا به کالا را رواج دادند سپس بعد از پیدایش پول و سکه به صورت جدی خرید و فروش را آغاز کردند اما به دلیل دوری از مغازه ها بسیاری از افراد تمایل خود را نسبت به خرید در آن مغازه ها از دست دادند این موضوع برای برند های بسیاری مشکل به حساب می آمد. با گذشت زمان که اینترنت فراگیر شد مدیران تصمیم گرفتند که فروشگاه های خود را در بستر وب و فضای مجازی گسترش دهند. از این کار بسیار استقبال شد زیرا که همه می توانستند بدون هزینه رفت و آمد مایحتاج خود را با تنها فشردن یک دکمه فراهم کنند.در اصل خرید دیجیتال هیچ تفاوت خاصی با خرید حضوری ندارد فقط تمام مراحل به شکل الکترونیکی انجام می شود.حتی می توان به این موضوع اشاره کرد که تبلیغات در خرید آنلاین نیز بسیار مقرون و به صرفه تر از تبلیغات بازاریابی آفلاین می باشد.

یکی از نکات مهمی که باید در ابتد ای کار خود در نظر بگیرید این است که ایده ای منحصر به فرد بیابید و یک ویژگی یکتا برای مارکتینگ خود در نظر بگیرید.

ممکن است شما مارکتینگ در حوزه لباس را انتخاب کنید و هزاران نفر همزمان با شما در این حوزه فعالیت کنند. هیچ ایرادی ندارد زیرا این شما هستید که خود را تبدیل به یک فروشگاه معتبر یا حتی برند می کنید. باید خصوصیتی را در نظر بگیرید که رقبای شما نداشته باشند تا بتوانید از صفر به صد برسید.

برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید زیرا که هم از لحاظ تجاری به شما کمک می کند هم باعث جلب توجه مشتریان خواهد بود. از این رو باید تمام جوانب کاری خود را قبل از عملی کردن در نظر بگیرید تا بتوانید برنامه کاملی بچینید و طبق آن پیش بروید. مهم نیست بودجه شما در اول چه قدر بوده است موفقیت تنها به ذدهن خلاق و برنامه ریز شما وابسته است و مدیریت متمرکز شما را به سمت جلو سوق می دهد.

تبلیغات در حوزه دیجیتال مارکتینگ

این روزها بیشتر مردم از فضای مجازی بهره می برند و به جای روزنامه ها به سایت های خبری سر میزنند. بازار را بشناسید و اطلاعات خود را بروز کنید. برای بازاریابی کار خود هر چه به روز تر باشید زودتر نتیجه میگیرید. ارسال پیامک و پیام در پیام رسان ها، پیگیری های تلفنی، بالا بردن سئو و ایجاد تبادل می توانید خود را به دیگران معرفی کنید.

روزانه تعداد متعددی اپدیت ها و تکنولوژی های جدید ارائه می شوند و  بیشتر افراد به آن ها علاقه مند هستند و با پیشرفت هر روزه بیشتر خواهان صرفه جویی در هزینه و زمان خود هستند پس سعی کنید از این فرصت بهره بگیرید و با موج تکنولوژی کسب و کار خود را ایجاد یا توسعه دهید.

برای یادگیری انواه استراتژی های دیجیتال مارکتینگ و توسعه کسب و کار میتوانید دوره دیجیتال مارکتینگ را بگذرانید. برای دیدن سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ کلیک کنید.

ت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید