0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

روش های نوین ایمیل مارکتینگ در DM

فهرست مقاله

یکی از روش های خوب تبلیغات در حوزه دیجیتال مارکتینگ استفاده از ایمیل می باشد. مقرون به صرفه بودن و ارسال سریع دلایل محبوبیت این روش می باشد زیرا که بسیاری از شرکت ها و موسسات از ایمیل بهره می برند و پولی بابت استفاده مستقیم به شرکت گوگل پرداخت نمی کنند.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

هنگامی که شما از طریق ایمیل مخاطبان جدید و سابق خود را مورد هدف قرار می دهید و بازار یابی صورت می گیرد ایمیل مارکتینگ گفته می شود. شما از راه ارسال ایمیل می توانید تعداد بسیاری از افراد را هم زمان مخاطب قرار دهید. چهل و یک سال پیش اولین نفر در دنیا توانست یک پست الکترونیکی را برای چهارصد نفر ارسال کند و این آغازی برای فرستادن مِیل های دسته جمعی بود.

التبه که یک سری محدودیت های محتوایی در ارسال ایمیل وجود دارد که پیام شمارا به صندوق اسپم راهنمایی می کند.

دلایل اسپم شدن EMAIL

  1. زمانی که گیرنده شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده باشد.
  2. از کد های اچ دی ام ال به درستی استفاده نکرده باشید.
  3. مطالب یا متن شما مشکوک باشد.
  4. از فایل های ضمیمه شده بسیاری بهره گرفته باشید.
  5. لینک هایی از سایت های مخرب در محتوای خود گنجانده باشید.
  6. آدرس ایمیل مبهم یا بی معنی داشته باشید.

مزیت های استفاده از پست الکترونیکی برای فروش آنلاین:

  1. امروزه بسیاری از کسب و کار ها قادر به پرداخت هزینه بالا در تبلیغات نیستن زیرا که سود بازدهی آن به نسبت خرج کرد بیشتر خواهد بود اما صرفه جویی هزینه در بحث ایمیل یکی از مزیت های رقابتی خوب این سرویس به شمار می آید.
  2. بازاریابی به همراه پست الکترونیکی می تواند حس کنترل وقت مشتریان را به شما القا کند زیرا که فکر فرد را دچار فشار محدودیت زمانی می کند و فرد سعی می کند زودتر اقدام کند تا از دستش نرود.
  3. یکی از بهترین روش ها برای تحلیل رفتار مشتری استفاده از میلینگ می باشد.
  4. شما می توانید بدون واسطه با سرعت بالا پیام خود را به دست مدیر عامل و رئیس شرکت ارسال کنید و نظر آن هارا خواستار بشید.

نحوه تدوین استراتژی ایمیل مارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ

اولین گام در استراتژی دیجیتال مارکتینگ این است که پرسونای مشتری خود را طراحی کنید و هدف آن را قبل از هر کاری شناسایی کنید. حال کانال ها و تمام راه های ارتباطی خود را مورد بررسی قرار دهید. برای تولید محتوا برنامه ریزی کنید و طبق آن پیش بروید.

حال تمام جوانب ارسال EMAIL را بررسی کنید. ببینید چه نقاط قوت و ضعفی را در شما افزایش و کاهش می دهند. راه های ارتباطی خود را با مارکتینگ ترکیب کنید به طور مثال اگر تا الان از پیام رسان ها برای ارسال رزومه و اطلاعات خود استفاده می کرده اید سعی کنید آن را جایگزین کنید. به مشتری های خود پشت تلفن پیشنهاد ارسال ایمیل بدهید تا کم کم با آدرس پست الکترونیکی شما آشنایی پیدا کنند.

هر زمان که با شرکت رسمی و دولتی ارتباط می گیرید از طریق تلفن درخواست ایمیل رسمی نیز بکنید. ایمل رسمی بسیار کار شما را پس از یک مکالمه تاثیر گذار راحت تر می کند.

 همانطور که تا الان خواندیم ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش های موجود برای دیجیتال مارکتینگ است. دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ عصر رایان شبکه یکی از سرفصل هایی که برای دوره دیجیتال مارکتینگ ارائه میدهد ایمیل مارکتینگ است.

شما میتوانید سرفصل های این دوره را در دپارتمان کسب و کار مشاهده کنید.

ت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید