0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی دوره MCSA-MCSE

فهرست مقاله

معرفی دوره MCSA-MCSE 1 معرفی دوره MCSA-MCSE 2
MCSA-MCSE

با توجه به فراگیر بودن به کارگیری استفاده از سیستم عامل های مایکروسافت در ساختار های شبکه، کسب مهارت های لازم در طراحی و پیاده سازی سرویس ها و ساختارهای شبکه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، به عنوان توانمندی ارزشمندی برای متخصصین حوزه فن آوری اطلاعات محسوب می شود. فن آوری های جدید ارایه شده در آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز مایکروسافت (ویندوز 10 و ویندوز سرور 2016) علاوه بر فراهم کردن امکانات و تسهیلات برای کاربران شبکه در دسترسی به منابع اطلاعاتی سازمان، مدیران شبکه را نیز در ارایه سرویس ها و نظارت بر اجرای آن ها بیش از پیش توانمند کرده است.
شرکت مایکروسافت متناسب با تکنولوژی های ارایه شده در آخرین نسخه سیستم عامل خود، دوره های آموزشی در این خصوص تدوین و ارایه کرده است. علاقمندان می توانند پس از گذراندن دوره های مورد نظر و کسب دانش و مهارت لازم در این خصوص، آمادگی گذراندن موفق آزمون های بین المللی و حضور موثری در بازار کار را به دست آورند. با توجه به اعتبار و جایگاه مایکروسافت در دنیای فن آوری اطلاعات به عنوان بزرگترین غول نرم افزاری، کسب مدارک و درجات علمی آن شرکت می تواند جایگاه بسیار مناسبی را نه تنها در بازار کسب و کار داخلی، که در سطح بین المللی برای دارندگان این تخصص به همراه داشته باشد.

دوره مهندسی شبکه مایکروسافت

MCSA 2016 : Microsoft Certified Solution Associate
MCSE 2016 : Microsoft Certified Solution Expert

مبتنی بر سرفصل های بین المللی و در قالب دوره های یکپارچه ارایه شده است. پیش نیاز شرکت در این دوره ها گذراندن دوره Network + و آشنایی اولیه با مفاهیم اولیه شبکه و پروتکل ها و سرویس های شبکه ای می باشد.

معرفی دوره MCSA-MCSE 3 معرفی دوره MCSA-MCSE 4

فهرست دروس ارایه شده در MCSA 2016 :

– (70-698) Installing and Configuring Windows 10
محتوای این درس جهت آشنایی علاقمندان با سیستم عامل کلاینت و ویژگی های ارایه شده در آن در سرفصل آموزشی دوره MCSA 2016 گنجانده شده است و در ساختار بین المللی دوره، پیش نیاز برای شرکت در این دوره می باشد.
– (70-740) Installation, Storage and Compute with windows server 2016
– (70-741) Networking with Windows Server 2016
– (70-742) Identity with Windows Server 2016
جهت اخذ مدرک MCSE 2016 ، می توان از بین تعدادی دروس ارایه شده توسط مایکروسافت، یکی را به دلخواه برگزید. برخی از پرکاربردی ترین این دوره ها عبارتند از:
– (70-744) Securing Windows Server 2016
– (70-745) Implementing a Software-Defined Datacenter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید