0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بهترین رابط های گرافیکی در پایتون

بهترین رابط های گرافیکی در پایتون

بهترین رابط های گرافیکی در پایتون

پایتون یکی از جذاب ترین زبان های برنامه نویسی است که یادگیری آن ساده و کارایی زیادی در تمام شاخه ها دارد. در این مقاله میخواهیم در مورد رابط های گرافیکی که برای پایتون وجود دارد صحبت کنیم. قبل از توضیح GUI پیشنهاد میکنیم که سخن خیدو فان روسوم در مورد پایتون رو بخونید.

لذت برنامه‌نویسی پایتون باید در دیدن کلاس‌های کوتاه، مختصر و خواندنی باشد. زیبایی پایتون در این است که مقدار کمی کد بصورت واضح عملکردهای زیادی را بیان می‌کنند. مجموعه کدهای طولانی خواننده را خسته می‌کند.

بهترین رابط های گرافیکی در پایتون

هر برنامه ای سه ستون اصلی دارد که یکی از آنها رابط کاربری گرافیکی  است و دو تای دیگر عملکرد و امنیت هستند. قبلا برنامه نویسان برای طراحی GUI درگیری های بسیاری داشتند اما با آمدن ابزار های قوی پایتون مانند فریمورک ها ایم مسئله حل شد. پیشنهاد میکنیم دوره جامع پایتون عصر رایان شبکه را از دست ندهید.

بهترین فریمورک های GUI  پایتون

  • PyQt5

توسعه دهنده : Computing Riverbank

یک فریمورک چندسکویی کراس پلتفرم است که در QT ساخته شده و برای ایجاد تعداد زیادی برنامه برای تمامی سیستم‌عامل‌ها استفاده می‌شود. این فریمورکPyQt5  شامل مجموعه ای از bindings  ها برای پایتون است که با آخرین نسخه QT سازگار است.

می‌توانید PyQt5 را با دستور ” pip install PyQt5″ نصب کنید.

  • Tkinter

توسعه‌دهنده: فردریک لوند

جعبه ابزار GUI که با رابط استاندارد به مجموعه ابزار Tk GUI به اتصالات پایتون ایجاد شده است. Tkinter برای همه سیستم‌عامل‌ها (شامل لینوکس، مک، ای او آس، ویندوز و اندروید) در برنامه‌های فعلی پایتون قابل استفاده است.

 

  • Kivy

توسعه‌دهنده: Kivy Organization

نتیجه ترکیب  Python و Cython  که یک فریمورک رابط کاربری Open Source برای ایجاد برخی از بصری‌ترین GUI ها است. این فریمورک شامل برنامه‌های چند لمسی است و از NUI  استفاده می‌کند.

 

  • wxPython

توسعه‌دهنده: رابین دان

  • Libavg

توسعه‌دهنده: آلفرد بیگلر

  • PySimpleGUI

توسعه‌دهنده: مایک بی

  • PyForms

  • Wax

  • PySide2

توسعه‌دهنده: The Qt Company

در این فریمورکتوسعه‌دهندگان پایتون به مجموعه‌ای از ابزارها و کتابخانه‌ها دسترسی دارند برای ایجاد سریع و انعطاف‌پذیر ابزارهای رابط کاربری که Qt5 و بالاتر ارائه می‌دهند.

  • PyGUI

  توسعه‌دهنده: دکتر گرگوری اوینگ

یک API ساده که توسعه دهندگان با استفاده از آن میتوانند برای رابط کاربری برنامه های پایتون از عناصر بومی استفاده کنند. در حال حاضر از برنامه های مبتنی بر مک، ویندوز و یونیکس پشتیبانی میکند.

 

در دنیای امروز که ظاهر برنامه یکی از مهم ترین معیار های انتخاب و استفاده از آن است ما سعی کردیم بهترین فریم ورک ها GUI را معرفی کنیم. اما رای آموزش کامل پایتون به شما پیشنهاد میدهیم دوره پایتون را بگذرانید؛ میتوانید سرفصل های آن را از سرفصل های دوره پایتون مشاهده کنید یا آنلاین ثبت نام کنید.

ت

مشاوره رایگان عصر شبکه

برای تماس فرم زیر را تکمیل کنید